[Square] Jeden hloupy dotaz

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 17 18:32:49 CEST 2010

no mne se vzdycky zdalo, ze kdyz nekde byla nejaka open air, ze se tanecnici dost dobre bavili a bylo to na nich znat, zadne vysoke levely a presto spousta usmevu a dobre nalady. A nezdalo se mi ze by lidi okolo nejak otravene odchazeli
Gabi

> Od: "Miloslav Malý"
> Komu: "'Konference o Square Dance'"
> Datum: 17.05.2010 15:43
> Předmět: Re: [Square] Jeden hloupy dotaz
>
> Milo, a byl bys Ty ochoten svuj dotaz trochu upresnit? Pro poradek ho
> sem prilepim:
> dobrat.

K jakemukoliv "koukatelna" ci "zajimava".

Koukatelna z hlediska radoveho divaka, ktereho se snazis k teto zabave
dostat, pritahnout ho do pripravky. Koukatelna z hlediska zmlsaneho divaka,
ktereho sice k teto zabave nepritahnes, ale ktery muze nejakeho zajemce
treba doporucit.
Koukatelna treba i na open air, kdyz se o to tak stale snazime.

Proste koukatelna z hlediska kohokoliv. Aby ten, kdo se na to diva, mel
pocit, ze to nebyla banda zoufalcu, ale tanecnici, kteri neco predvadi.