[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Středa Únor 9 14:28:52 CET 2011

> Nicméně ještě k jedné věci:

> Tady mne zaujala ta závorka. Opravdu vzniknou? Já do toho nevidím, proto se ptám asi blbě
(opět mi chybí vhled Céčkaře), ale nevzniknou náhodou ty tripple
diamonds až v okamžiku,
kdy je taková formace k něčemu potřeba? Odmítám si(jakožto áčkař)
připouštět, že kdykoliv
jsem s někým v minivlně, jsem zároveň center v diamantu, byť si ten
diamant v případě potřeby dokážu domyslet.

Nerozumim otazce. Jako jako ze "formace vznikne az kdyz je potreba"?

David

Ano, tak nějak, fantómy pořád beru jako pomyslné tanečníky, kteří Céčkařům slouží k provedení některých figur, protože stávající množství reálných tanečníků z nějakého důvodu nedostačuje :-)

 Pokud ale mám zmiňovanou formaci
^   v

  <

  <
^   v
nechce se mi o této formaci uvažovat jako o
  <
^   v

  <
^   v

  <
^   v

pokud nezahlásíš třeba Triple Diamond Flip The Diamond, nota bene proto, abych vítězoslavně prohlásil, že ve formaci neexistuje center wave

           Honza