[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Únor 9 17:11:29 CET 2011

> Ano, tak nějak, fantómy pořád beru jako pomyslné tanečníky,
> kteří Céčkařům slouží k provedení některých figur, protože stávající množství
> reálných tanečníků z nějakého důvodu nedostačuje :-)

To je pravda. Ale pozor, take je pravda, ze tito pomyslni tanecnici
stoji na realnych mistech, se kterymi je potreba porad pocitat.

> [...]
> ^   v
> nechce se mi o této formaci uvažovat jako o
>    <
> ^   v
>    >
>    <
> ^   v
>    >
>    <
> ^   v
>    >

> pokud nezahlásíš třeba Triple Diamond Flip The Diamond,
> nota bene proto, abych vítězoslavně prohlásil, že ve formaci neexistuje center wave

Takhle, pozor, ten obrazek neni spravny, ta center wave existuje. To, co
jsi nakreslil jako prvni vysledek, uz je konecny vysledek, neni potreba
o te formaci uvazovat nejak jinak.

Asi jsi myslel vysledek, pokud by points byly na zacatku lookig out, ze?
Pak by center wave neexistovala.

David