[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Středa Únor 9 18:22:09 CET 2011

Ja uz mam bohatou zkusenost s tancovani s fantomem. Nejdriv proto, ze nam
chybela osma osoba do ctverylky (cili tam byli 7 zivych a 1 fantom) a potom,
kdyz chybela ta ctverylka (pak bylo 7 fantomu plus jedna ziva, to jsem ja).
Lide, kteri zazili fantomy jen proto, ze je caller tam dava, nevedi, jake
maji stesti. Jessica