[Square] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Renáta Tenglerová tenglerova.r na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 23:05:26 CET 2011

Ahoj Mílo,

ale ano, Mílo, máš jistě pravdu, ovšem já jsem Petrovi Duškovi, zřejmě poněkud rozvláčně, sdělila, že stáčí hovor úplně někam jinam.
- Medvěd oznámil, že centrum tance se rozhodlo pro výuku line dance v jiných časech než předtím a jakoby pozval místní osazenstvo, ať také přijde. Tak nějak jsem to pochopila, pokud to není úplně doslova, tak mě, prosím neber za slovo. Zkrátka hovořil o spolku, který si oficiálně říká "centrum tance" a je v Praze.

- já jsem na to reagovala, připomněla jsem mu, že totéž centrum je i v Plzni, ale chybí zde line dance, což by nebylo špatné napravit. Do této chvíle byla řeč výslovně o výše uvedeném centru.

Do toho vstoupil Petr a začal úplně o něčem jiném, na což jsem ho upozornila a sdělila mu své stanovisko.

Souhlasím s Tebou, svým způsobem souhlasím i s Petrem. Hluboce se skláním před každým organizátorem akce. Už jsem dlouho na žádné nebyla, což je doufám dočasný stav, ovšem pročítám ohlasy, které se zde objevují a kluby pořádající akce jsou zdá se mně (podle těch ohlasů) lepší a lepší. Jsou to ovšem lidé, kteří s pořádáním akcí mají (většinou) dlouholeté zkušenosti. Na ně se nabalují další, kteří třeba takové zkušenosti nemají, ale učí se. To ovšem neznamená, že by se do toho měl hrabat kdejaký diletant:). Tím teď myslím sebe. Chybí mně k tomu celá řada informací, které jsou zajisté k tomu potřeba a zcela jistě i organizační zdatnost. Něco jiného je pomoct např. nanosit stoly někam, přendat židle a podobné dodělávky, něco jiného je mít to celé na hrbu. Ale co budu vykládat zrovna Tobě, který to stopadesátkrát, ne-li víckrát, zažil:).
Ovšem vyčítat někomu, že něco neorganizuje, to mně připadá, stejné, jako kdyby caller vyčítal tanečníkům, že rovněž necallerují.  Mnoho myslivců, zajícova smrt:). Jedna skupinka je na akci dalo by se říci více pracovně, druhá zatancovat si, nějak se zabavit a v ideálním případě se něco nového naučit. Obě mají svoji důležitost, ale rozhodně nejsou stejně početné a doufejme, nikdy nebudou:).