[Square] Round Dance

Úterý Leden 25 15:10:52 CET 2011

Chapu, proc museji byt k urcite hudbe budto vymyslene figury nebo figury z
vyssi fazy-mam sve zkusenosti s pokusem o cuerovani a pokus vytvorit vlastni
choreografie, ale neberu filozofie nekterych cueru, ze je lepsi nestrasit
tanecniky tim, ze cuer rekne co to bude za fazi, protoze ti tanecnici to
prece daji, kdyz nebudou vedet co to je za fazi. Co usi neslysi nohy neboli

Dal je treba rict, ze i ve square-u se dava od vyssich fazi figury, jenze
caller je musi popisovat pomoci povelu z nizsich faz. A obcas jsou take
vymyslene figury, na priklad "Boogie to the middle and back". Sice kdyz
clovek tu vymyslenou figuru nezna, tak tam muze tancit neco jineho nebo
chytit se na dalsi figuru nebo se nechat odvest nebo to opisuje od nekoho
jineho, v roundu se to take vetsinou da vyresit jednem z uvedenych zpusobu.

Jinak rytmus se neda naucit s popisu figur, ten lze cist z not nebo
odposlouchat z hudby, okouknout od sikovneho souseda nebo vycitit z tela
"andela" nebo tanecnika, ktery to uz umi a mene zkuseneho povede. Jessica