[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Červen 16 17:53:01 CEST 2011

Ale Jirko, s nemeckym platem bychom jiste byli schopni cestovat jako nemci. Jenze mame ceske platy a ty mnohdy s bidou vystaci na to, abychom si holou prdel zakryli kalhotama. Takze mnozi kvuli financim prestali jezdit na jakekoliv akce a ti zbyvajici se vice vybiraji.

Pokud vim, i na Rainbow byla ceska ucast dost slaba – a to ma mnoho tanecniku tuto akci do vzdalenosti tak okolo stovky kilometru.

Miloslav Maly

FWP je uspesna akce, ktera dokazala pritahnout velke mnozstvi nemeckych tanecniku do vzdalenosti vetsi, nez je z Nemecka do vetsiny Ceske! republiky. Jeste vcera mi na klubu v Bratislave nemecti tanecnici rikali, jak to byla super zorganizovana akce a ze prijedou radi zase (a dnes si na Rosalia Squares asi vyslechnu neco podobneho).

Jirka