[Square] Kdo pozde chodi...

Pondělí Březen 21 14:46:12 CET 2011

Dva tanecnici prisli o opakovani vyuky nikoliv proto, ze by oni neprisli
vcas. Oni (i dalsi) jsme tam byli vcas a museli cekat. Je to nefer. Ti, co
chodili pozde,neprisli o nic (pokud nepocitam to, ze "volne" tancovani pak
bylo kratsi.

Kdyz prijdu v 8 nebo 9 a nesejde se ctverylka, caller odejde a ja si ctu
nebo jdu na prochazku, ale kvuli tomu jsem tam nejezdila. Jessica