[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 30 15:19:32 CEST 2011

Jessico opravdu myslis ze bych z Brna jel do Prachatic kvuli tombole ?
spis tombola na plesech laka k tomu aby tam lidi do tomboly vydrzeli.
Ja onehda vydrzel a vyhral ... kadernicke sluzby za 500 :o))

co se tyce zaloh hodne bych vybiral kterou akci dopredu zaplatit a na
kterou kvuli tomu radsi nejet. Navic co v pripade ze treba dotycny
onemocni ? opravdu myslis ze je dobry v takovym pripade si coby
poradatel zalohu nechat ? zde vim o cem mluvim...

ano chyba je i v dobe. Neni to tak davno co do plusove haly se skoro
lidi nevesly a na dverich jeste visela cedulka "vstup pouze v tradicnim"
kde ty davne snehy sou... ?

a akci je bohuzel moc. Co mne se tyce asi mesic a pul mam kazdy vikend
neco a stejne to bude jeste asi mesic. A to nemluvim o akcich behem
tydne jako stredecni Bratislava ted.

Ovsem pokud se lidi prihlasi a neprijedou bezduvodne, je to blby.
Na druhou stranu ovsem nutno dodat, ze sou i akce, kde preferuji
prihlasit a neprijet pred neprihlasit a prijet. To ovsem spis z duvodu
zajisteni dostatku prostor a calleru

cauky Pyro