[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 30 15:28:22 CEST 2011

> Nabizi se ale take otazka, co je to "prihlasil jsem se". Pokud nekomu na
> dotaz mezi dvermi, jestli prijedu, reknu ze "asi jo", a klidne i pokud
> reknu, ze jo, urcite jsem se neprihlasil - jednak jsem se nepodival do
> diare, jestli treba nebudu v praci,  jednak nevim, jestli budu moci
> prijet, jednak nemam presny prehled o detailech akce, o ktere se bavime.
> Pokud by mi nekdo na zaklade takovehoto "prihlaseni" chtel nadavat, budu
> ho mit za blbce. Na druhou stran, pokud budu operovat tim, ze
> "nepodepsal jsem zavaznou smlouvu, tak co si stezujes", budu ten blbec ja.

pokud se mne Misa zepta jestli pojedu na Sachtak reknu ji ze jo. a
prijedu, pokud mne neprejede traktor, nebude snehova kalamita i na mne
prilis apod.
a v tom mi nezabrani ani ten nemec, ten .... vsak vite :o)

> PD.
Pyro