[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Pondělí Květen 30 15:29:24 CEST 2011

Dekuji Pyro za poznamky, ale...

:-) tombola nebyla muj napad :-) To ja spis souhlasim s Petrem. Zazila jsem
tombolu u ktere to vymysleli tak, ze kazdy mel cislo na svuj los a ceny byly
uz predem ocislovane a pripravene na vyzvednuti ve vedlejsi mistnosti a
kazdy mohl tam kdykolilv jit. Tim padem nebyla pauza v tancovani a my, co
nestojime o dalsi veci co musime pak nejak odtahat domu, jsme mohli tancovat
vesele dal a tombolu ignorovat :-)

Ano, je tady rec o lidech, kteri se prihlasili, nejsou nemocni a proste
neprijeli a to ve velkem poctu. Co s tim? Jessica