[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Úterý Květen 31 08:14:20 CEST 2011

Me by zajimalo jak Bratislava vnima uspech jejich system, kde mela byt
zaplacena zaloha, ale byl tam vyber meny a take byla moznost napsat, ze
zalohu dopredu zaplatit nechci. Jsem zvedava, kolik cechu zaplatilo tu
zalohu presto, ze mohli misto toho okrouzkovat, ze platit nechteji. Jessica