[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Úterý Květen 31 09:31:48 CEST 2011

Jen bych prosila tanecniky, aby byli ohleduplnejsi a pokud nevedi urcite, ze
pojedou na akci, tak at to neslibuji. At reknou na plnou hubu, "ano, prijdu,
ovsem jakmile se dovim o akci jeste lepsi pro mne, tak na Vasi akci
neprijdu". Protoze pokud jsem to pochopila presne to se stalo, lide slibili
ucast a nechali se odlakat jinymi akcemi, zadna nemoc a kdyby to by
povazovali za daleko, tak to mohli rict od zacatku, ale vylozene slo o
lidech, co to daleko nemeli. Jessica