[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Úterý Květen 31 11:45:08 CEST 2011

Dekuji za zajimavy prizpevek do diskuse.

Ano, nerada platim prevodem, mam s tim spatne zkusenosti, asi i proto, ze to
neumim. Nekolikrat se mi stalo tento rok, ze platba vubec nebyla bankou
vyrizena, nebo ze jsem ja spachala chybicku (podpis nebyl podle vzoru, cislo
uctu melo o jedno cislovku navic apod) anebo ze platba byla vyrizena s pul
roku zpozdeni anebo nespravnem mnozstvem penez, no hruza! A po kazde, kdyz
to chci upravit, platim dalsi a dalsi poplatky. Nekdy jsou ty poplatky vetsi
nez tu castku, kterou chci platit.

Na stesti opravdu mam povest nekoho, ktera, kdyz slibuji ucast, prijedu
dokud jsem vubec ziva. Do Jirikovic jsem dorazila na akci v takovem stavu,
ze jsem musela ihned si lehnout a rano zas odjet. Takze nezavidejte mi, ze
mi organizatori ruznych akci veri a ochotne mi dovoluji, abych zaplatila az
na miste :-) Navic v poslednich letech neobjednavam jidlo...Jessica