[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 31 12:04:03 CEST 2011

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Dekuji za zajimavy prizpevek do diskuse.
>
> Ano, nerada platim prevodem, mam s tim spatne zkusenosti, asi i proto, ze to
> neumim. Nekolikrat se mi stalo tento rok, ze platba vubec nebyla bankou
> vyrizena, nebo ze jsem ja spachala chybicku (podpis nebyl podle vzoru, cislo
> uctu melo o jedno cislovku navic apod) anebo ze platba byla vyrizena s pul
> roku zpozdeni anebo nespravnem mnozstvem penez, no hruza! A po kazde, kdyz
> to chci upravit, platim dalsi a dalsi poplatky. Nekdy jsou ty poplatky vetsi
> nez tu castku, kterou chci platit.

    Uz delsi dobu poplatky bance platit nemusis - staci si dobre vybrat
banku - aspon pokud neplatis do zahranici (za posledni tri a pul roku
jsem nezaplatil ani halir).
    A existuje i zpusob, jak prevadet pres jeden ucet penize mezi CR a
SR uplne zdarma (i kdyz si nepamatuju, jake tam jsou kurzy, i kdyz u
nasich castek to take nebude nijak hrozne). Pro organizatory akci, kteri
ocekavaji platby z obou republik, idealni - na ceske strane staci napsat
kod banky cesky, na slovenske slovensky - a cislo uctu je v obou castech
federace stejne...
    Nechci delat reklamu nesouvisejici s tematem konference, ale
nebranim se podrobnejsim informacim pro zajemce.

> Na stesti opravdu mam povest nekoho, ktera, kdyz slibuji ucast, prijedu
> dokud jsem vubec ziva. Do Jirikovic jsem dorazila na akci v takovem stavu,
> ze jsem musela ihned si lehnout a rano zas odjet. Takze nezavidejte mi, ze
> mi organizatori ruznych akci veri a ochotne mi dovoluji, abych zaplatila az
> na miste :-) Navic v poslednich letech neobjednavam jidlo...Jessica

    Ano, pokud Jessica rekne, ze prijede, tak prijede, i kdyby ji na
trakari privezli. To muzu potvrdit.