[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Úterý Květen 31 12:09:43 CEST 2011

Ahoj, vim, ze lze mit bezplatne bankovnictvi, ale internetove, a jelikoz
zapominam hesla a jsem schopna spatne vyridit platbu i kdyz jsem sla vzdycky
osobne do banky se vsemi doklady a ukazala jsem jim vse a ten pracovnik mi
pomohl, tak stejne doslo k chybe a nevyrizeni mych plateb, co si ja domnivam
neni uz jen moje chyba, ale problemy z toho neuspechu jsem musela opet
vyresit ja, kdyz banka udela chybu, zaplati zakaznik, u internetovemu
bankovnictvi neni ani ten pracovnik, ktery by mi poradil a eventuelne vsiml
si, ze jsem vyplnila nejake udaje spatne, bojim se toho.

Kdyz jde o vetsi castce a slozitejsi platbe, jak do ciziny, tak uz vetsinou
poradam nekoho ze znamych, ktery to umi, na rozdil ode mne, a kdo ma takovy
ucet, kde jsou ty prevody zdarma. Jessica