[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Pondělí Květen 7 14:56:30 CEST 2012

Ahoj, to "slysim" po prve, ze se dalo graduaci lidem, kteri na to nemeli
znalosti. Neco podobneho take pozoruji tady na vysoke skole...

Ano, lide, kteri maji prestavku v tancovani, zapominaji. Proto na priklad v
USA jsme museli opakovat ridicak kazdy ctvrty rok, sice uz ne praktickou
zkousku (to jen kdyz jsme sli pro prvni ridicak), ale pisemnou cast. Tak ma
stat jistotu, ze lide s ridicakem jsou aspon seznameni se zmenami v
pravidlech.

Zatimco co vim nemecky i cesky ridicak plati na cely zivot...

Tesim se na Tebe, vcetne Tve vyuky a callerovani :-) Jessica