[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 7 15:18:11 CEST 2012

  Bohužel to máš o lidech, dříve nejeden
>     nejmenovaný caller (zajisté všichni víte) lidi vyhazoval pokud
>     neuměli daný level. Ano mělo to svá pozitiva a negativa. Důseldkem
>     toho bylo, že jsme si mohli kvalitně zatančilt i zajímé kombinace,
>     aniž by se rozpadla čtverylka (teď je třeba hledat silnou čtverylku
>     a tu se obvykle nechce nikomu na další typ opouštět).

Spravne jsi napsal nejeden. No znam jednoho, co vyhazoval lidi na svym
klubu studenty pote, co absolvovali nalejvarnu MS. Ne proto, ze by byli
uplny lamy ale proto, ze by je pak domu nedostal, s napsanym
singingcallem. A to aniz by je videl tancovat. A zeptej se na ci radu
... No udelal jim to 2x, 3x a odesli z klubu. Chvili pote uz na tom
klubu nebyla stabilne ani ctverylka

  A zároveň také
>     došlo k postupnému úbytku tanečníků a tedy postupnému nedostatku an
>     některých levlech a tak se připustili, tanečně slabší, ale služebně
>     starší na další level a jsme tam kde jsme ...

Aniz bych chtel rypat, ale jsou i taci co to takto vyzaduji ci
vyzadovali, ale spis obracene. Ses mlady tanecnik, nemuzes tancovat vic,
mozna za rok. A jak tancujes mne nezajima...

>     *Dingo*

       Pyro