[Square] Kvantita nebo kvalita?

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 07:49:29 CET 2015

Ahojte,

tiez sa obavam, ze diskusia sa pohla niekam ovela dalej, ako bol povodny
ciel. Na jednej strane je dobre, ked sa vyvola diskusia, hoci i trochu
kontroverzna a ludia si mozu porovnat svoje nazory a zamysliet sa. Na
druhej strane, naozaj nemame zaujem o takuto reklamu, drzme sa temy
vseobecne.

Chcem poopravit vyroky Jirku Scobaka ohladne Karoliny Bratislava a
organizacie. Nie, nemyslime si, ze mame organizacne najsilnejsi tim alebo
ze nase akcie su proste nejaky iny level. Pracu na skutocne vysokej urovni
odvadza velmi vela klubov v Cesku a na Slovensku a mnohe maju za sebou
uspesnu organizaciu viacerych velkych medzinarodnych ci len proste
lokalnych, no o to oblubenejsich specialov. Kazda akcia ma svoje silne
stranky a svoje caro. Kazdy organizator je rad, ked si ludia najdu cestu na
jeho akciu vo vacsom pocte, ale je potrebna aj pokora a triezvy pohlad, uz
aj z tohto mailoveho vlakna je jasne, ze potreby a preferencie tanecnikov
su rozne.

Michal