[Square] Tetka - anketka

David Hrbáč david.sdcaller na gmail.com
Pátek Prosinec 18 13:01:05 CET 2020

Schází mi všechny 😉. Ať je to Jičín, PACky, Šachťák, Hradec, ... KAždá
akce má "to své". Setkání s lidmi, trochu protažení mozkových závitů,
relax i to, že si spolu s kamarády zahrajeme a zahulákáme. Už aby to
zase šlo. Mějte se všichni krásně a ať je ten příští rok o móóóć lepší,
než ten letošní. David Hrbáč